Thanx for visiting my blog (*_*)

Come again

Sunday, October 23, 2011

N9futbol mahu FAM tukar stadium final

      KELAB e-Penyokong Bola Sepak Negeri Sembilan (N9futbol), berharap Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) memilih stadium yang lebih sesuai bagi perlawanan akhir Piala Malaysia antara Negeri Sembilan dengan Terengganu, Sabtu ini.
Timbalan Presidennya, Mohd Faidzul Mohd Noh, berkata stadium Shah Alam yang dipilih bagi perlawanan itu tidak sesuai kerana keadaan padangnya didapati rosak bagi suatu perlawanan yang penting merebut piala berprestij itu.

       Menurutnya, pihaknya berharap FAM dapat membuat keputusan terbaik mengenai pemilihan gelanggang bagi membolehkan kedua-dua pasukan dapat mempamerkan persembahan bermutu dan menghiburkan.
“Kami tidak meminta perlawanan itu diadakan di Stadium Tuanku Abdul Rahman Paroi tapi ada baiknya di padang yang berkecuali dan ia terpulang kepada FAM dalam menentukan yang terbaik buat kedua-dua pasukan.

       “Namun diharapkan pemilihan itu turut mengambil kira kemudahan bagi penyokong kedua-dua pasukan untuk datang memberi sokongan kepada pasukan pilihan mereka,” katanya di Seremban, semalam.

No comments:

Post a Comment

Anda juga mungkin meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...